niedziela, 26 lutego 2017

Ach co to był za ślub!


4_09_1980_RGB

Nie samą pracą człowiek żyje, choć czasami bywanie w pracy potrafi przynieść bardzo nietypowe zmiany w życiu. Artykuł 14 Kodeksu Etyki Lekarskiej (KEL) mówi, że:
Lekarz nie może wykorzystywać swego wpływu na pacjenta w innym celu niż leczniczy.
No cóż, złamałam ten artykuł  i wywarłam wpływ inny niż leczniczy na pewnego mojego pacjenta, dziennikarza tygodnika Przegląd Techniczny. Wyznaję ten fakt odważnie, mając nadzieję, że moje naruszenie KEL uległo przedawnieniu ;)

KiB_na_dywanie2
Po roku zostaliśmy rodzicami Kate
              
KiB_sniadanie
Rodzinne śniadanie
Tata trzyma rondelek, którego trzonek wystaje, a w nim tzw. breja, czyli owsianka
KiB_na_rowerach
Przejażdżka po salonie
Z chwilą zostania rodzicami  odbywaliśmy przez kilkanaście lat raczej krótsze niż dłuższe podróże z uwagi na dietę bezmleczną i bezglutenową naszej córki.
KMK8788
Czas płynął, spędzaliśmy go głównie w domu oraz w moich rodzinnych stronach podczas wakacji. Przez 4 lata byłam na urlopie wychowawczym...
Po urlopie powróciłam do pracy, zamieniając oddział szpitalny na poradnię specjalistyczną. Dzięki temu nie musiałam dyżurować i mogłam poświęcić się obowiązkom matki Polki w pełnym wymiarze godzin.
Laurka_portret_Mimy
Jak wtedy wyglądałam? Oto mój portret namalowany przez Kate. Szczególnie ujmujące są rozwiane włosy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pocałunek uzależnienia - odcinek piętnasty

Rozdział 15. Niespodziewana awaria doskonałej machiny   [Algieria 2013/4248] Kreatorzy medialnego wizerunku dr Odrana – Zatrosk...