Powered By Blogger

piątek, 17 marca 2017

17/03/2017. European Society of Cardiology, Wiedeń 2007

Podróż lotnicza (92) TAM: Warszawa - Wiedeń
(93) Z POWROTEM: Wiedeń -Warszawa
Cała podróż: 1112 km/692 mile

Mieszkałam: Rathaus Park Hotel
Konferencja prasowa z okazji ogłoszenia wyników ONTARGET
aa2
Wąż spotkany nocą
aa2
Mój hotel
aa2
Logo ESC
aa2
Gazeta zjazdowa
aa2
Antystresowe serce
aa2
Konferencję urządzona w zabytkowym miejscu Hiszpańskiej Dworskiej Szkole Jazdy Konnej
aa2
Plac do ćwiczeń
aa2
Słuchałam wyników i zerkałam za okno, gdzie ćwiczono konie
aa2
Moja badge'a. Jestem członkiem ESC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...