Powered By Blogger

poniedziałek, 13 marca 2017

13/03/2017.Gender atakuje w Bostonie!

Krystyna Knypl
Gender zaatakował mnie znienacka w najmniej oczekiwanym miejscu i czasie. Widzę to dopiero po  latach od zdarzenia. Zaczęło się niby niewinnie... Spacerowałam sobie ulicami Bostonu gdy niespodziewanie wyrósł pod nogami napis:
aa2
  Boston Women's Heritage - czytam, patrzę, nie wiedziałam w pierwszej chwili...
aa2
   Co z takim robić???
aa2
  Zdrowe myślenie przywrócił mi widok pomnika prawidłowej rodziny
aa2
Nie będę osłem, nie dam się dżenderowi! Nie ma mowy! Jestem człowiek postępowy! Ciekawe co oznaczają odciski butów widoczne w prawym dolnym rogu? Może oznacza to, że zrobiłam krok we właściwym kierunku, nie dając się dżenderowi? ;))
SONY DSC
  Co tam w Bostonie! Wychodzę swego czasu na moje podwórko -a tam dżender jak żywy!!!! Help!!!! Co z takim robić??? Na wszelki wypadek sfotografowałam!
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...