Powered By Blogger

poniedziałek, 20 marca 2017

20/03/2017. IMI Brussels - podróż z przygodami, maj 2014

Krystyna Knypl
Podróż lotnicza (190) TAM: WAW  16:25 - BRU 18:30

(191) Z POWROTEM: BRU 19:15 - WAW 21:10
SONY DSC
Bagaż spakowany
SONY DSC
Przyjechałam na lotnisko i odprawiłam się przy stoisku SAS
SONY DSC
 Niestety z powodu mgły Kopenhaga odpłynęła w siną dal. Musiałam zmienić bilet i lecę LOT-em o 16:25 bezpośrednio do Brukseli.
SONY DSC
Odprawiłam swoja walizkę, a bagaż kabinowy, który w obu liniach zważono ( 6kg) - do tej pory nie sprawdzano tak skrupulatnie, ozdobiono przywieszką business class, choć lecę zwykłą economy.
SONY DSC
Nie ma nic złego co by na dobre się nie zdało. Lot by LOT spokojny, choć dziadostwo oszczędzania na pasażerach nasilone  -podają wodę i batonik.
SONY DSC
Wylądowaliśmy o czasie i pociągiem pojechałam do Brussels Nord
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...