Powered By Blogger

czwartek, 16 marca 2017

37. Jadę do Kansas City

Krystyna Knypl
Mój hotel w Dallas choć mienił się eleganckim, był typowym biznesowym tworem do wyciskania z ludzi pieniędzy.
aa2
   Podobało mi się logo
aa2
W łazience oczy podróżnika atakowały takie napisy. Potem była ankieta satysfakcji klienta w której skrytykowałam pomysł wciągania mnie do zarządzania hotelem.
aa2
-Here is Yolanda speaking, your limo servis - usłyszałam głos w słuchawce. Serwis związany był z akredytacją. Także hotel oferował shuttle busy dla swoich gości, ale LIMO SERVICE to było coś extra!
aa2
   Zrobiłam sobie pamiątkowe zdjęcie
aa2
Pojechałyśmy na lotnisko DFW, skąd odlatywałam do Kansas City. Z notatek poczynionych przez jednego z takich przewodników lotniskowych wynika, że musiałam przemieścić się z terminalu A do terminalu D, albo odwrotnie. Było to bardzo skomplikowane zadanie do wykonania!
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...