piątek, 3 marca 2017

Jestem rozwibrowana albo powiedzonka pacjentów

Praca w poradni przyszpitalnej dawała szansę na kontakt z szerokimi masami cierpiących. Mieli oni swój barwny język... z czasem postanowiłam  notować
1. jak się pan czuje? - ja? nie zwracam na to uwagi
2. zimno mi nawpadało do płuc
3. czy mam się rozebrać do połowego?
4. przegrypiłam się
5. mam ciśnienie na dno okaz
6. mam udrętwienie prawostronne
7. boli mnie na przewylot
8. zaczął mi się moczopęd
9. na wszelki wypadek serdecznie dziękuję
10. syn zaakceptował się w przedszkolu
11. spód było około 110
12. wdała mi się dezynfekcji bo opad mam 48
13. miałam lepsze uszanowanie w pracy za komuny
14. chciałam zrezygnować z tego ciśnienia
15. tych rubinków miałam więcej niż trzeba ( podwyższona bilirubina)
16. jeden szum miałam w całym organizmie
17. jestem obluzowana i patrze na TV 1
8. co pani dolega? drętwieje oko
19. bioeneroteraputa
20. miałam zrobione ocieplenie klatki schodowej (rtg klp)
21. witamina B-kompletna
22. jakby czaszka była za mała o dwa rozmiary
23. doktór zbadał mi dno oczu pod mikroskopem
24. mam ciśnienie skokujące
25. zjadłam pączka, ale zaraz popiłam go ziołami na cukrzycę
26. doktor zbadał mi serce na słuch
27. krew lubi mi się nosem rzucać
28. mam uszy ogłuszone
29. mam cukier chwiejący
30. mam nadciśnienie nadgraniczne
31. denerwuję się bezinteresownie
32. strachu i pieniędzy to ja w życiu nie miałem
33. to zaczepne ludzie
34. jest mi ciasno pod paznokciami
35. miałam neurologiczny udar mózgu
36. mam ciśnienie podskoczne
37. po plastrze na papierosy organizm jest jak pod kroplówką, zabezpieczony, a jeść się chce
38. kaszanka nie wędlina synowa nie rodzina
39. poproszę coś od rytmu zatokowego
40. po gimnastyce oddechowej inaczej mi funkcjonują mięśnie odbytu
41. resectio colonis cum anastomosis end to end
42. łza łzę wypycha
43. w badaniach stwierdzono ogromne zaburzenia, leczenia nie rozpoczynano
44. po zastrzyku poczułam jakby mi ktoś garść soli w d... wsadził 45. nie czułam cebulek włosowych
46. ciśnienie mam wahadłowe
47. jest u mnie upośledzenie całego organizmu
48. biorę lek pod język od potrzeb
49. niedobrze mi tu w biuście
50. rtg prawej sylwetki serca
51. nerwowe jelito grube
52. jestem antylekowa
53. z ulicy mnie sprzątli
54. czy da się spiłować to ciśnienie
55. ciśnienie się buja
56. gdybym wpadł nieznacznie do pani doktor?
57. organizm jest nieprzeproszkowany
58. kabaret we wszystkie strony ta polityka
59. ciśnienie jest ruchome
60. po leku piszczy mi pod mostkiem
61. czy mam takie podniecenie czy to tylko nerw?
62. czasem mi się wydaje, że mnie szczypie serce
63. był przełom albo na dobre albo na złe i wyszło na dobre
64. od mostku do krtani mam gotowanie wody
65. brałam forgusom na odwodnienie
66. jestem w rodzinie najotylszy
67. jestem rozwibrowana
68. wiem co biorę tylko nazw nie znam
69. jak boli wątroba to co boli?
70. człowiek po wczasach rozpręży się na cały rok
71. przeraźliwiłem się
72. występuje ból okrągły między piersiami
73. serce staje i potem zaczyna sie rzucać
74. syn nie tylko pali papierosy, ale i kotłuje
75. miałem zgagę i trzy szpilki za mostkiem
76. człowiek z wiekiem mniejszej i grubiej
77. paliła mnie głowa i wyszły żyły
78. nadciśnienie wyczułam w zeszłym roku
79. doktor cukiernictwa dała mi diabetol
80. i leczone i spadło i norma była
81. i z tym ciśnieniem na ryzyko wróciłam do domu
82. współczułam pani
83. ból nie był umiejscowiony, tylko pierzący
84. jak one sie zwiom
85. poronione zmysły
86. leki białotabletkowe
87. chirurg badał mnie od tylu
88. głowa robi mi się sztywna od tyłu
89. choroby tętnicze
90. pani jest jak chińska maść - na wszystko
91. co pan teraz używa?... z leków, tak?
92. wszystkie leki które ma przyznane biorę
93. oprócz tego co mnie pani zapyta to ja też chciałem panią zapytać
94. mam nerwicę i poruszona tarczycę
95. czuję mrowienie w opuszkach
96. pantatrytol biorę
97. te tabletki odpowiadają mi do organizmu
98. jestem u pani trafunkowo
99. trzeba iść na dietę przysiężną
100. jakie bierze pan leki? nie zwracam na to uwagi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pocałunek uzależnienia - odcinek piętnasty

Rozdział 15. Niespodziewana awaria doskonałej machiny   [Algieria 2013/4248] Kreatorzy medialnego wizerunku dr Odrana – Zatrosk...