Powered By Blogger

niedziela, 19 marca 2017

19/03/2017. Konferencja o chondroitynie, Paryż, 2009

Krystyna Knypl
Podróż lotnicza (122) TAM: Warszawa - Paryż
(123)Z POWROTEM: Paryż - Warszawa
Cała podróż: 2736 km/1700mil
Mieszkałam: Le Merdien Montparnasse
aa2
STOP tak brzmiał akronim konferencji
aa2
Przywitanie w pokoju
aa2
Dziennikarza uczestniczącego
aa2
Wykładowcy
aa2
Paryż zimowy, bezśnieżny
aa2
Lubię sieć sklepów Ed - poznałam ją w 2004 roku, dzięki kelnerce z małego hoteliku, mówiącej po rosyjsku, która na pytanie gdzie można zrobić zakupy spożywcze - powiedziała iditie do Jeda, tam budiet dieszewle gdy widzę ten szyld to zawsze przypomina mi się otrzymana rada. Byłam i tym razem, rachunek za wodę Evian 1 litr, paczkę kawy brazylijskiej, miętową herbatkę i chusteczki higieniczne wyniósł 6,95 euro.
ps. po latach dowiedziałam się że sieć Ed - to nie jest skrót od Edward jak sądziła sympatyczna kelnerka, lecz od European Discount!
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...