Powered By Blogger

piątek, 17 marca 2017

17/03/2017. Konferencja Europacolon, Bruksela marzec 2008

Krystyna Knypl
Podróż lotnicza (102) TAM: Warszawa - Bruksela (1161km /722 mile)

(103) Z POWROTEM: Bruksela - Warszawa
Cała podróż: 2322 km/1444mile

Mieszkałam: hotel Eurostar
Słowa kluczowe: debiut na salonach EU
aa2
                                                 Europo!
aa2
                                                Obrady
aa2
                                    Konferencja prasowa
aa2
  
 Ciekawe czy jeszcze są te kartoteki szpitalne, jak je nazwała jedna z moich koleżanek.
Po raz pierwszy w stolicy Zjednoczonej Europy byłam na początku marca 2008 roku w związku z otrzymanym zaproszeniem na konferencję prasową, która odbywała się na terenie Komisji Europejskiej. Jako osoba z natury próżna wzniosłam okrzyk tam mnie jeszcze nie było! i pognałam na europejskie salony. Cena biletu nie była wygórowana, natomiast hotelu ścinająca lekko bo ponad 100 euro / dobę, wprawdzie ze śniadaniem, ale bez dostępu do internetu. Kusiło mnie zobaczenie UE od środka, trochę także temat konferencji poświęcony profilaktyce schorzeń jelita grubego.
Poranny lot w towarzystwie Polaka zamieszkałego w Brukseli od lat okazał się przydatny w zakresie zdobycia informacji o sposobach dostania się z lotniska do centrum i potem do hotelu. Rodak polecił mi przejazd pociągiem, który jest wprawdzie tani, ale przejażdżkę należy zaliczyć do gatunku sportów ekstremalnych z powodu brudu panującego dookoła. Po 20 minutach na Gare Centraal z ulga opuszczamy pociąg i w dół schodzimy powoli do Boulevard Anspach.
Przez pomyłkę skręciłam w prawo i zamiast do mojego hotelu trafiłam na delikatesy Delhaize, które są dobrym miejscem do kupowania smacznej i niedrogiej czekolady, bardzo dobrze nadającej się na prezent z podróży.
aa38
Moja press legitka, wersja EU, teraz przysyłają kod kreskowy do wejścia na salony unijne. 
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...