Powered By Blogger

piątek, 10 marca 2017

10/03/2017. Kongres European Society of Hypertension Mediolan 2001

Krystyna Knypl
Podróż lotnicza TAM: Warszawa -Mediolan
Z POWROTEM: Mediolan - Warszawa 
Odległość Warszawa - Mediolan 792km/492 mile
Cała podróż: 1584 km / 984 mile
Mieszkałam: hotel Relais Mercure Milano
aa2
W Mediolanie byłam od 14 do 20 czerwca 2001 roku, a formalności rezerwacyjne załatwiałam w biurze Merry Travel przy ulicy Freta 20/24, które miało w swej ofercie pośrednictwo w rezerwacji włoskich hoteli. Płaciłam z góry w gotówce i otrzymywałam voucher, na podstawie którego kwaterowano mnie w hotelu. Nie zachowały się rachunki, ale dzisiejsza cena to 535 pln za noc, a więc spory koszt.
Z lotniska jechałam pociągiem do stacji Milano Cadorna w centrum za 5,68 euro, a więc znośna cena jak na transport z lotniska. Ze stacji dojście na piechotę ulicami Via  Carducci, potem w lewo w via de Amicis i w prawo w via Conca del Naviglio, a tam zaraz hotel. Mieszkałam w pokoju 306, pewnie na 3. piętrze. Śniadania na minus jeden w niewielkiej sali.
aa2
Jednym z ciekawszych wydarzeń naukowych była sesja z udziałem profesora Louisa Ignarro, laureata Nagrody Nobla z 1998 roku za odkrycie mechanizmu działania tlenku azotu. Miałam okazję poznać potem profesora Ignarro w Warszawie (2006 rok) i przeprowadzić z nim krótki wywiad.
Koncert chóru La Scali zachęcił mnie do odwiedzenia gmachu opery, ale z powodu remontu nie mogłam kupić biletu na przedstawienie. Zwiedziłam jedynie muzeum oraz obejrzałam przez drzwi salę przedstawień. Wydała mi się mała w stosunku do wielkości sławy. Tradycyjnie zakupy w galerii oraz spacery po mieście.
aa2
Bilet komunikacji miejskiej
aa2
Bilet do Muzeum La Scalla
aa2
Bilet na przejazd z lotniska
aa2
Bilet z lotniska Malpensa
aa2
Rachunek za hotel
Kongres w 2001 roku był ostatnim zorganizowanym spotkaniem naukowym w murach mediolańskiego uniwersytetu. Wszystkie następne odbywały się w centrum kongresowym.
aa2
Abstract book z kongresu ESH 2001
aa2
Pamiątkowe zdjęcie na krużgankach Uniwersytetu w Mediolanie
 
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...