Powered By Blogger

niedziela, 12 marca 2017

12/03/2017. Nadszedł czas odjazdu z Cancun

Krystyna Knypl
Pamiątki kupione, walizki spakowane, nadszedł czas odjazdu. Moja droga powrotna prowadziła z Cancun do Houston, a dalej do Amsterdamu i Warszawy. Prosta jak drut!
aa2
   Co kupiłam w Meksyku? Bluzę, która służy mi do dziś
SONY DSC
  Tequilę i rękodzieło
aa2
  Jeszcze tylko zdjęcie w szybie solo travelera i w drogę!
Co poznałam podczas tego wyjazdu?
1. wielkość dawnego Meksyku
2. mizerię kongresów w tej części świata
3. zasady kontroli bagażu
4. amerykański sposób motywowania i zachęcania ludzi do pracy - zachęta wypowiedziana przez Tamarę działa na mnie do dziś.
Następnego dnia rano wyjeżdżałam do Europy. Na lotnisko pojechałam taksówką zamówioną przez recepcję. Lot CO 0365 z Cancun do Houston przebiegł bez problemów, jeśli nie liczyć rewizji bagażu podręcznego i pstrykania moimi zjazdowymi długopisami. W Houston byłam o 14.40. Odebrałam walizkę i  zgłosiłam się do odprawy na odcinek transatlantycki. Znowu nie mogłam się porozumieć z pracownicą lotniska, oczekiwała ode mnie, co  się dopiero po dłuższej rozmowie okazało, okazania dowodu nadania bagażu w Cancun, na którym gryzmoliłam sobie jakieś notatki podczas lotu i  w ogóle nie uważałam go za coś ważnego.
aa2
      Chodziło o tę nalepkę, która jest dowodem nadania bagażu - nie miałam pojęcia o tym długi czas.
aa2
  Rozmawiałyśmy w dość nerwowej atmosferze, co w rezultacie spowodowało konieczność odwiedzenia restroom'u. A tam nowe zagadki z hydrauliki transkontynentalnej!
aa2
  W Houston jest olbrzymie lotnisko niekiedy podróżni są przewożeni wózkami.
Przypuszczam, że moje niezorientowanie co do dokumentacji nadanego bagażu było powodem skierowania go do kontroli. Wszystko odbyło się oczywiście poza moja świadomością. Gdy dojechałam do Warszawy, otworzyłam walizkę, w jej wnętrzu leżał niewielki druczek zawiadamiający, że bagaż był poddany kontroli.
aa2
  Karta kontroli bagażu przez TSA
SONY DSC
   Zostały kolorowe pamiątki i takie same wspomnienia
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...