Powered By Blogger

czwartek, 16 marca 2017

16/03/2017. Spacerkiem przez Dallas

Krystyna Knypl
Po zakończeniu obrad zrobiłam mały spacer po najbliższej okolicy. Wszystko było wielkie, wiatr hulał pomiędzy domami.
aa2
 Dworzec autobusowy w Dallas
aa2
                                              The Texas Club
aa2
Nigdzie nie spotkałam tak wielkich koszy na śmiecie jak w Dallas! W końcu Texas to jeden z większych stanów i wszystko musi mieć swój rozmiar.
aa2
Poza ogólna akredytacją na kongresie, byłam także dziennikarzem akredytowanym przy badaniu klinicznym FIELD, które potem zaowocowało akredytacją przy inicjatywie R3i czyli Residual Risk Reduciton  w Nowym Orleanie i późniejszych konferencjach. Zdjęcie zrobiłam aby wykorzystać w komentarzu na temat FIELD.
aa2
W związku z akredytacją przy FIELD zostałam zaproszona do obsługi konferencji R3i
aa2
                              Uwagę moją zwrócił taki es-flores
aa2
                                         Ulica w Dallas
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...