Powered By Blogger

piątek, 10 marca 2017

10/03/2017. Wyprawa do centrum São Paulo oraz karnawał

Dzień przed rozpoczęciem karnawały odbyłam wycieczkę do centrum São Paulo. Jechałam taksówką  do hotelu, gdzie kwaterował kolega z Polski, uczestniczący również w kongresie. Po spotkaniu razem podróżowaliśmy autobusem i metrem po centrum. System komunikacyjny São Paulo jest bardzo skomplikowany.
aa2
W centrum São Paulo na Viaduto do Cha ( nazwy miejsc zostały po latach zidentyfikowane przez mojego e-kolegę, fotoblogera z São Paulo)
aa2
Praça da República. Oczywiście nigdzie nie telefonuję, to tylko pozowanie
aa2
Praça Ramos / Teatro Municipal
aa2
Szerszy plan
aa2
Szerszy plan
aa2
Gdzieś w centrum
aa2
Na przejściu, być może nieopodal mojego hotelu
aa2
Av. Paulista
aa2
Transmisję z karnawału w Rio de Janeiro oglądałam w telewizji do białego rana! Kolory były zachwycające, tancerze, ozdoby również. Natomiast muzyka karnawałowa wydała mi się monotonna. Bilety wstępu na sambodrom były dostępne dla uczestników kongresu, ale były bardzo drogie, zwłaszcza w jego zadaszonej części. Inwestycja w dach była tej nocy karnawałowej ważna, bowiem padał deszcz.
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...