Powered By Blogger

środa, 15 marca 2017

15/03/2017. Zakupy we Freeport

Krystyna Knypl
 
aa2

Mapy internetowe dają zupełnie inny wgląd w świat! Freeport leży nieco na południe od Thomaston, nie wiedziałam! Poszarpany brzeg Nowej Anglii, gdy oglądałam mapy przed wyjazdem wydawało mi się to dziwne.
aa2
   Przyjeżdżamy do Freeport
aa2
   Jakaś lokalna impreza
aa2
Chyba ciekawa marka. Teraz zauważam, że główna ulica to Mill Street, a słupy elektryczne podobne do tych które są w Australii.
aa2
   Jakaś wystawa
aa2
   Jeden akcent inny niż shopping we Freeport
aa2
   Gdy my biegaliśmy po sklepach Brian pożywiał się kanapką
aa2
To były udane zakupy! Ja pozostałam przy tradycyjnej marce Ralph Lauren, a moi classmates kupowali w GAP i Abercrombie, którą to markę poznałam dopiero podczas wyjazdu do Orlando.
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...