sobota, 4 marca 2017

Kongres International Society of Hypertension São Paulo 2004

Podczas pobytu na kongresie European Society of Hypertension w Mediolanie wypatrzyłam na stoisku International Society of Hypertesnion, że organizują kongres w São Paulo.

Zgłosiłam trzy doniesienia naukowe, które zostały przyjęte do prezentacji posterowej,a ponadto otrzymałam travel grant obejmujący fee oraz czas pobytu w hotelu podczas kongresu.
 Oficjalna fotografia z rozpoczęcia kongresu, którą kupiłam na stoisku u organizatorów. Siedzę w drugim rzędzie po prawej stroni i podtrzymuję opadającą z powodu jetlagu głowę.
Jetlag objawiał się w różny sposób, na przykład w sposobie rozmieszczenia mojego plakatu. Obawiałam się transportować dużego plakatu w tubie więc wykonałam go na kartach A4 przewiezionych w bagażu podręcznym. Przypięte poszczególne elementy mają bardzo roztańczony charakter, wszak karnawał był tuż-tuż;)

Po  zakończeniu kongresu rozpoczął się szalony czas przygotowań, zakończony karnawałem w Rio de Janeiro - co prawda oglądanym w telewizji, ale za to na żywo! 
 Ameryka Południowa to nowe rytmy, smaki, zapachy i kolory.Ten nazywam brazylijski pomarańczowy. Ciekawy odcień miła też kongresowy kolor żółty.
Brazylia ma piękny hymn, grano go na uroczystości otwarcia kongresu. Nigdzie indziej nie słyszałam hymnu na kongresie naukowym!

W kolorze żółtym brazylijskim były też koszulki z grafiką kongresową. Moja niestety z czasem zafarbowała się w pralce i zostały tylko wspomnienia oraz fotografie
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pocałunek uzależnienia - odcinek piętnasty

Rozdział 15. Niespodziewana awaria doskonałej machiny   [Algieria 2013/4248] Kreatorzy medialnego wizerunku dr Odrana – Zatrosk...