Powered By Blogger

niedziela, 14 stycznia 2018

14/01/2018. Pierwsze spotkanie z zagranicznymi wykładowcami

Krystyna Knypl
To był rok 1977 pełen wrażeń, w Warszawie gościli bowiem prezes American College of Cardiology Dean Mason z Uniwersytetu w Kalifornii i John Collins Jr. z Uniwersytetu Harvarda. Dwudniowa konferencja w Warszawie odbyła się 28 i 29 maja 1977 r. Uroczyste otwarcie miało miejsce w  Domu Polonii przy Krakowskim Przedmieściu, natomiast wykłady odbywały się w szpitalu pediatrycznym przy ulicy Marszałkowskiej.

Moja legitymacja członka Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego ma datę wydania 3 stycznia 1977 roku, słuchając wykładów amerykańskich profesorów byłam więc zrzeszoną adeptką kardiologii.
Były to pierwsze wykłady jakie słuchałam na żywo w języku angielskim.

Mój  ponowny bliższy kontakt z wykładami American College of Cardiology miał miejsce 33 lata później... 
w 2010 roku gdy byłam dziennikarzem akredytowanym na kongresie tego towarzystwa w Atlancie.

Centrum kongresowe w Atlancie
Kongresy Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego były zawsze powiewem wielkiego świata, w których chętnie uczestniczył

Jubileuszowy kongres PTK w 2004 roku
 
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...