Powered By Blogger

niedziela, 14 stycznia 2018

14/01/2018. Studia doktoranckie

Krystyna Knypl
Po zakończeniu stażu otrzymałam propozycję kontynuowania pracy na uczelni `w postaci studiów doktoranckich, które odbyłam w latach 1970 -1973.
Mima z okresu PSK
Elegantka / doktorantka ; )
Hotel Solec, ul. Zagórna, widok perspektywiczny elewacji frontowej
1979 uczestniczyłam w seminarium na temat ultrasonokardiografii w hotelu Solec w Warszawie
Amsterdam poster
1980 Przyjęto moją pracę do prezentacji na  4th Symposium on echocardiography w Holandii
Teoretyczne zajęcia takie jak statystyka czy filozofia odbywały w godzinach popołudniowych i można było je łączyć z pracą na oddziale oraz prowadzeniem swoich badań naukowych. Temat mojej pracy doktorskiej dotyczył zastosowania ultrasonokardiografii do oceny leków działających na stan czynność Iowy mięśnia sercowego. Przeprowadziłam badania i przystąpiłam do ich opisania.

Ultrasonograf, na którym robiłam badania do doktoratu
Pisałam na tradycyjnej  maszynie i gdy zakończyłam pracę tak energicznie pociągnęłam wałek, że go wyrwałam. Pan naprawiający maszynę powiedział, że pierwszy raz spotkał się z takim uszkodzeniem.
Najwyraźniej już wtedy rozpierała mnie literacka  energia twórcza nieco zawoalowana realizowaniem powołania do medycyny.

Mój doktorat
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...