Powered By Blogger

niedziela, 14 stycznia 2018

18. Prace dodatkowe w dawnych latach

Takie zajęcia jak prace dodatkowe nie były tak modne jak obecnie. Oczywiście wszyscy mieliśmy dyżury w szpitalu ( zwykle 4 - 5 w miesiącu). Gabinety prywatne mieli jedynie ordynatorzy i niektórzy profesorowie. 
Moje dwie prace dodatkowe w całej lekarskiej karierze to opisywanie EKG w Lecznicy Ministerstwa Zdrowia gdzie wcześniej odbywałam krótki staż szkoleniowy w pracowni echokardiograficznej. Potem na zaproszenie szefa tej pracowni w okresie jego urlopów opisywałam EKG. 
Pierwszy ekg który wzięłam do ręki był pewnego super VIP-a… lekko się speszyłam, że wszystkie będą takie same, ale było nie tak bardzo vipowskie.
Drugie miejsce mojej pracy dodatkowej  było w poradni zakładowej  w hotelach Orbisu Bristol, Europejski i Victoria.



Hotel Bristol jest najstarszym, działającym hotelem w Warszawie

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hotel_Bristol#/media/File:Ulica_Krakowskie_Przedmie%C5%9Bcie_Warszawa_1910.jpg 

Była to barwna praca, przyzwoite zarobki, no i pamiętny dyżur podczas pierwszej Mszy Świętej odprawionej przez Jana Pawła II.
http://gazeta-dla-lekarzy.com/index.php/obchod-poranny-blog-redaktor-naczelnej/83-moj-dyzur-lekarski-podczas-pierwszej-pielgrzymki-jana-pawla-ii-do-polski
Sporadycznie otrzymywałam honoraria za publikowane artykuły w prasie naukowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...