Powered By Blogger

niedziela, 14 stycznia 2018

30. Gala dinner w noblowskim miejscu

Rozstania się z medycyną przyszpitalną przyniosło w następnych latach zróżnicowane aktywności zawodowe, takie jak:
#uczestnictwo w kongresie European Society of Hypertension w Goeteborgu
# napisanie materiału edukacyjnego z zakresu promocji zdrowia dla pacjentów „Nadciśnienie tętnicze - wskazówki dla pacjentów”
# uczestnictwo w Komisji Kwalifikacyjnej – sesja jesienna postępowania kwalifikacyjnego na szkolenie specjalizacyjne w zakresie chorób wewnętrznych 9 luty, 15 luty, 16 luty, 21 luty, 22 luty 2000 rok

# wygłoszenie wykładu „Patofizjologia, diagnostyka i leczenie nadciśnienia tętniczego” Warszawa
# wygłoszenie wykładu „Nadciśnienie tętnicze – diagnostyka i leczenie” Lubelskie Centrum Higieniczno – Epidemiologiczne w Lublinie

# wygłoszenie wykładu „Nadciśnienie tętnicze –diagnostyka i leczenie” Warszawa
# wygłoszenie wykładu „Nadciśnienie tętnicze – diagnostyka i leczenie” Warszawa
# publikacje (10) – do Antidotum i Medycyny Rodzinnej w roku 2000
# uzyskanie tytuł Specjalisty European Society of Hypertension
# uczestnictwo w kongresie European Society of Hypertension
w Mediolanie
# uczestnictwo w kongresie European Society of Cardiology w Sztokholmie
# publikacje (30) – do Medycyny Rodzinnej, Magazyn Medyczny – Lekarz Rodzinny, Antidotum, Biuletynu Kas Chorych w 2001
# Podczas kongresu European Society of Hypertenion w Pradze poznałam prof. N.M.Kaplana, najwybitniejszego współczesnego hipertensjologa
# publikacje (15) – do Medycyny Rodzinnej, Informator – Leki Współczesnej Terapii, Ordynator Leków, Kardiologii po Dyplomie, Nowa Medycyna w 2002
# Wydałam pierwszą książkę beletrystyczną Maść tygrysia czyli powołanie do medycyny pod pseudonimem Krystyna Hal-Hublewska oraz książkę Przewodnik po nadciśnieniu tętniczym

Przewodnik po nadciśnieniu tętniczym

Powieka modelki  i inne opowiadania
# Publikacje (20) – do Medycyna Rodzinna, Przewodnika Lekarza, Magazyn Medyczny – Lekarz Rodzinny, Journal of Hypertension w 2003
# Uczestniczyłam w Jubileuszowym Kongresie Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
# Uczestniczyłam w kongresie International Society of Hypertension w São Paulo, travel grant naukowy w związku z prezentacją trzech doniesień

Otwarcie kongresu w Sao Paulo
# publikacje (32) Magazyn Lekarza Rodzinnego, Essentia Medica, Przewodnik Lekarza, Neurologica, PAMW, Polski Przegląd Kardiologiczny, J. of Hypertension, Superlinia, Informator – Leki Współczesnej Terapii w 2004

Gala dinner w ratuszu sztokholmskim
Ciekawym wydarzeniem związanym z kongresem w Sztokholmie był gala dinner w słynnym City Hall, w którego Sali Błękitnej laureaci nagrody Nobla są podejmowani obiadem przez parę królewską. Nie pamiętam, dlaczego uszedł mojej uwadze ten punkt programu i do walizki nie zapakowałam odpowiedniego stroju. Uznałam więc, że muszę uzupełnić niedobory i pognałam na zakupy na słynną handlową ulicę Drottinnggatan. Zakupy były bardzo udane i nabyty wtedy strój służył mi przez kilkanaście lat.
Pobyty na kongresach w Mediolanie, Sztokholmie, Goeteborgu, Pradze warto było przekuć w bardziej aktywne uczestnictwo. W 2003 roku byłam współautorką trzech doniesień plakatowych na kongresie w Mediolanie zrealizowanych jako główny autor. Co więcej zaprosiłam do współpracy jednego z kolegów, który otrzymał travel grant dla młodych naukowców.

Belo Horizonte
Dzięki temu poznałam kuchnię samodzielnego przygotowywania doniesień naukowych – wyboru tematu, poszukiwania pacjentów oraz współuczestniczących w przedsięwzięciu kolegów, zgłaszania doniesień przez internet, produkcji plakatu, jego przewozu drogą lotniczą (łatwo zgubić taki rulon!), przyczepiania posteru na wyznaczonym miejscu i wreszcie dyżuru przy plakacie i odpowiadania na pytania osób odwiedzających plakat. Podobało mi się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...