Powered By Blogger

wtorek, 16 stycznia 2018

16/01/2018. Władca Pieczątki, cz.6

Krystyna Knypl
Zdawało się, że stworzono system doskonały, gdy do biura skarg i zażaleń Narodowego Brata Płatnika (NBP) wpłynęła droga elektroniczną korespondencja na jakość Darmowego Przytulania. Serwery w centrali i wszystkich oddziałach terenowych zadrżały z oburzenia!
Szanowny Narodowy Bracie Płatniku,
byłam w ubiegły piątek na wizycie po odbiór należnego mi świadczenia u mojego Roślinnego. W drzwiach przychodni powitał mnie dyżurny rezydent od Darmowego Przytulania. Objął mnie jedną ręką i położył na plecach, drugą niby też objął, ale trzymał w niej smartfona i pisał w nim cały czas!
Co to jest za przytulanie jedną ręką? Co mężczyzna może zrobić jedną ręką to Brat lepiej wie ode mnie!
Co on pisał? - w mych zwojach mózgowych pojawiło się pytanie. Ponieważ placówka Roślinnego jest obiektem monitorowanym zażyczyłam dostępu do elektronicznego rejestru przebiegu mojej wizyty.
Przejrzałam pod powiększeniem także ekran smartfona trzymanego przez rezydenta w dłoni. I tu doznałam szoku! Rezydent pisał do swojej narzeczonej też rezydentki, że ją kocha i prosi o cierpliwość.
Bracie! jaka to jest jakość Ępatii okazywana świadczeniobiorcy ja się pytam! Niby wszystko gra i nawet tralala, a w rzeczywistości jest w dwóch miejscach! Ten rezydent musiał się tego nauczyć od swoich starszych kolegów świadczeniodawców co to potrafią być w kilku miejscach udzielania świadczeń na raz!
Z tej frustracji ciśnienie mi podskoczyło do 170/100, niby Roślinny gadał, że to podobno z tego, że leków nie biorę, ale ja mu nie wierzę! Nie od dziś nie biorę leków, a dopiero dziś pokazało się to wysokie ciśnienie!
Z poważaniem Oburzona Niedotulona Dżesika
Droga Naszym Sercom Dżesiko,
łączymy się z Tobą w zespole niedotulenia (ICD 344.32), który jest obecnie powszechnie uznana jednostką chorobową. Bierzemy sprawę w nasze obie ręce, czego symbolem jest nasze logo widniejące na papierze firmowym.

Logo otulające cały świat

W celu poprawy samopoczucie przesyłamy skierowanie na 4 tygodniową kurację w senatorium pięciogwiazdkowym, w miejscowości nadmorskiej, w pokoju jednoosobowym. Wyrażamy nadzieję, że twój zespól niedotulenia szybko minie w tych warunkach, czego szczerze życzymy Ci.
Zespół ds Szybkiego Rozpatrywania Skarg Alan Misiopysio.
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...