Powered By Blogger

wtorek, 5 czerwca 2018

6/06/2018. Rozdział 21: Ach! co to był za ślub

Rozdział 21: Ach! co to był za ślub
 
Motyw muzyczny:


Nie samą pracą człowiek żyje, choć czasami bywanie w pracy potrafi przynieść bardzo nietypowe zmiany w życiu. Artykuł 14 Kodeksu Etyki Lekarskiej (KEL) mówi, że:
Lekarz nie może wykorzystywać swego wpływu na pacjenta w innym celu niż leczniczy.
No cóż, złamałam ten artykuł i wywarłam wpływ inny niż leczniczy na pewnego mojego pacjenta, dziennikarza tygodnika Przegląd Techniczny. Wyznaję ten fakt odważnie, mając nadzieję, że moje naruszenie KEL uległo przedawnieniu ;) .
Nasz ślub odbył się 4 września 1980 roku. W dniu 6 sierpnia 1981 roku zostaliśmy rodzicami córki Katarzyny. Przez 4 lata byłam na urlopie wychowawczym. Czas płynął, spędzaliśmy go głównie w domu oraz w moich rodzinnych stronach podczas wakacji.

                                  Na ślubnym kobiercu

Po urlopie powróciłam do pracy, zamieniając oddział szpitalny na przyszpitalną poradnię specjalistyczną. Dzięki temu nie musiałam dyżurować i mogłam poświęcić się obowiązkom matki Polki w pełnym wymiarze godzin.
Zadania stojące przed matka Polką były ambitne z powodu przebycia przez Kate infekcji wewnątrzszpitalnej, pobytu w szpitalu przy ul. Marszałkowskiej, kuracji czterema antybiotykami, uczulenia na mleko i gluten, diety - wszystko udało się pokonać.

                                     Dziennik pokładowy

Z tego okresu miło wspominam dr Elżbietę Maciejewską z naszej rejonowej poradni pediatrycznej, która mieściła się w Alejach Jerozolimskich oraz dr Ewą Izbicką z IMiD, która diagnozę uczulenia na mleko postawiła przez telefon i zaleciła podawanie Nutramigenu. Pani doktor wystawiła awansem receptę na ten specyfik, bowiem wizyta była w poradni za jakieś dwa tygodnie. Bardzo miło wspominam też zespół lactarium przy ul. Litewskiej.
                                         Dwie elegantki

Jak byłam spostrzegana przez Kate? Oto mój portret!


c.d. powiedzonek pacjentów

1. jest mi ciasno pod paznokciami
2.miałam neurologiczny udar mózgu
3.mam ciśnienie podskoczne
4.po plastrze na papierosy organizm jest jak pod kroplówką, zabezpieczony, a jeść się chce
5.kaszanka nie wędlina synowa nie rodzina
6.poproszę coś od rytmu zatokowego
7.po gimnastyce oddechowej inaczej mi funkcjonują mięśnie odbytu
8.resectio colonis cum anastomosis end to end
9.łza łzę wypycha
10.w badaniach stwierdzono ogromne zaburzenia, leczenia nie rozpoczynano
11.po zastrzyku poczułam jakby mi ktoś garść soli w d… wsadził 45. nie czułam cebulek włosowych
12. ciśnienie mam wahadłowe
13.jest u mnie upośledzenie całego organizmu
14.biorę lek pod język od potrzeb
15.niedobrze mi tu w biuście
16.rtg prawej sylwetki serca
17.nerwowe jelito grube
18.jestem antylekowa
19.z ulicy mnie sprzątli
20.czy da się spiłować to ciśnienie
21.ciśnienie się buja
22. gdybym wpadł nieznacznie do pani doktor?
23. organizm jest nieprzeproszkowany
24.kabaret we wszystkie strony ta polityka
25.ciśnienie jest ruchome
26.po leku piszczy mi pod mostkiem
27. czy mam takie podniecenie czy to tylko nerw?
28. czasem mi się wydaje, że mnie szczypie serce
29.był przełom albo na dobre albo na złe i wyszło na dobre
30. od mostku do krtani mam gotowanie wody
31.brałam forgusom na odwodnienie
32. jestem w rodzinie najotylszy
33.jestem rozwibrowana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...