Powered By Blogger

czwartek, 5 lipca 2018

5/07/2018. Rozdział 27: pora na restrukturyzację zawodową

Rozdział 27: Pora na restrukturyzację zawodową
Motto: 
 
"Pracy, w przeciwieństwie do matki, nie musisz mieć jednej – zasada amerykańskich niebieskich kołnierzyków. Za długo byłam białym kołnierzykiem białego fartucha..."

Źródło:
http://krystynaknypl.blogspot.com/2006_08_01_archive.html

Po wielu latach cierpliwego słuchania pacjentów oraz pisania recept, raportów z dyżurów, historii chorób, a także niezbyt porywających artykułów na akademicką modę, coraz bardziej uświadamiałam sobie, potrzebę własnej restrukturyzacji zawodowej.

                                               New look
Na przełomie 1999/2000 roku formalnie pożegnałam się z medycyną akademicką i rozpoczęłam tzw. drugą karierę
Dotychczasowy etap mojej pracy zawodowej zilustrowałam w wierszu poniżej.

Zmierzch południa.

Biorę na przechowanie ludzkie lęki
Smugą cienia podążające za mną,
Nie dające się oswoić ani pomniejszyć.
Zwalczam polimorficzny gen służebności,
Nienaturalnie wybujały i patologiczny
Wyhodowany na zbyt częste okazje.
Zdrowy egoizm skrywam chorobliwie,
Chowam go przed światem ze wstydem,
Niczym łokcie z przetartym ubraniem.
Odczepiam cień na krótką chwilę,
Jedynie w samo południe.
Niczym samotny rewolwerowiec,
Idę pustą drogą wypatrując
Kto skrywa się za zamkniętymi oknami.
Nie możesz chybić!- wołają zza zasłon.
Banalne rady z wyprzedaży idei.
Która potrwa nie dalej niż do jutra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...