Powered By Blogger

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

1/09/2020. Bruksela maj 2013 - IMI

Krystyna Knypl
Kolejna konferencja to IMI Stakeholder Forum była pełna nieoczekiwanych atrakcji
# podróżowałam business class do Brukseli
# z powodu strajku personelu naziemnego na lotnisku w Brukseli nie dostarczono bagaży
# mieszkałam w Sheratonie
# organizatorzy na śniadanie prasowe zaprosili prof. Rolfa Zinkernagela, laureata Nagrody Nobla, który podczas spotkania powiedział słynne zdanie "największym wyzwaniem dla medycyny są zachowania ludzi"
Temat konferencji
Moja badge'a
To był wielki świat europejskiego biznesu....
   Wielkoświatowa zaczęło się już w Warszawie, gdy na płytę lotniska podjechała czarna... limuzyna i dowiozła pewną europosłankę, która zajęła miejsce w business class. 
   Też załapałam się na business class w jedną stronę, pewnie innych biletów już nie było.Business class widać po tym dywaniku który rozpościera LOT przed pasażerami ;) 
  Na lotnisku lansowano samoobsługę
Mój bilet na business class ;) 
Mapa dojazdu do hotelu Brussels Nord 
Bilet na pociąg
Kupiłam bilet w kasie na przejazd do hotelu 
Przeszłam na peron
Nazwa przystanku kolejowego na lotnisku
Wysiadłam an tym przystanku
                                       Wyszłam z podziemia dworca
                                              Zobaczyłam dwa koła
                                To był przystanek Brussels Nord
                            Skręciłam w lewo w ulicę Roi Albert II
  WTC czyli World Trade Center w Brukseli nie było jedynym zaskoczeniem
                             Pomnik Simona Bolivara
                 Krajobraz zupełnie nie przypominał Brukseli
                                  Ministerstwo nie wiadomo jakie
                             Podróżniczka bez bagażu
 24.Jeszcze jeden zaskakujący pomnik
        Minęłam hotel Thon, a mojego hotelu ciągle nie było widać
    Zapytałam panią z wózkiem o hotel Sheraton. A to za rogiem na prawo - odpowiedziała
        Faktycznie, po chwili dotarłam do miejsca mojego zakwaterowania
                                            Mój pokój
                                           Mój pokój biurka
                                          Mój pokój, telefon
                                 Mój pokój, lampa na biurku
                                Single traveler traditional photo
                      Zabezpieczenie sprzętu elektronicznego
                         Idziemy na śniadanie korytarzem
                               Please wait to be seated
                                      Moje śniadanie
                                               Sala śniadaniowa
                                                               
                          Część druga prezentacji - obrady
                                        Rejestracja
                                        Media team
                                  Recepcja konferencji 
                             Konferencja odbywała się na drugim pietrze
                                      Press room
                                   Press room
         Prof. Rolf Zinkernagel, laureat Nagrody, Nobla. Podczas śniadania prasowego, powiedział pamiętne zdanie: Największym wyzwaniem dla medycyny są zachowania ludzi.
                                         Plenary room 
                                                Obrady
                                   Przerwa kawowa i owocowa
                                  W przerwie zwiedzam hotel
                                           Hall hotelu Sheraton
  Wracałam do Warszawy przez Kopenhagę, miałam tylko 55 minut między lotami, ale wszystko poszło bardzo sprawnie. 

Podsumowanie: jedna z ciekawszych konferencji, obok warsztatów poświęconych transplantologii (2013 październik, Bruksela) oraz konferencji na temat zagrożeń dla zdrowia publicznego (2018 czerwiec, Ateny)
@mimax2 /Krystyna Knypl
  
                    



   
                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...