Powered By Blogger

wtorek, 30 listopada 2021

30/11/2021. Wizyta w Hopital Jeanne de Flandre, Lille (2015)

 Krystyna Knypl 

Hopital Jeanne de Flandre w Lille odwiedziłam w związku z przeprowadzeniem wywiadu z prof. Frederickiem Gottrandem, który jest wybitnym znawcą zagadnień związanych z atrezją przełyku. Do Lille pojechałam pociągiem TGV. Tego dnia były liczne przeszkody komunikacyjne, spóźnił się pociąg do Paryża, autobus z stacji RER na dworzec był przepełniony, jakoś dojechałam do Paeris Gare du Nord, odnalazłam mój pociąg i zasiadłam w wygodnym wagonie.

Hopital Lille 1

(1) Hopital Jeanne de Flandre

Zanim jednak ujrzałam budynki szpitala czekało mnie kilka przygód...

Hopital Lille 2

 (2) Przesiadałam się na tej stacji

Hopital Lille 3

(3) mój TGV do Lille

Hopital Lille 4

(4) Czas szybko płynął, pociąg sunął miękko po szynach, dojechałm do Lille, spojrzałam na rozkład jazdy pociągów powrotnych do Paryża

Hopital Lille 5

(5) Dworzec na który przyjechałam nazywa się Gare de Lille Flandres. Niestety nie mogę pojechać taksówką do Hopital Jeanne Flamdre, ponieważ tego dnia jest ogólnokrajowy strajk taksówkarzy we Francji...poruszam się więc komunikacją publiczną oraz na piechotę

Hopital Lille 6

(6) Musiałam przejchać metrem z Gare Lille Fnadre do C.H.B. B - Calmette, no i oczywićie kupić bilet w automacie majaćym wyłącznie francyksie napisy. Pomógł mi jakiś dobry cżłowiek mówiąćy w języku angelskim.

Hopital Lille 7

(7) Euralille to dzielnica miejska w centrum Lille, we Francji. Pomyślana jako główna europejska dzielnica biznesowa w latach 80-tych, jest strategicznie położona na przecięciu szybkich linii kolejowych łączących Paryż, Brukselę i Londyn, i zawiera stacje kolejowe Gare de Lille Europe i Gare de Lille Flandres.

Hopital Lille 8

(8) Wejście do metra

Hopital Lille 9

(9) Przystanek metra

Hopital Lille 10

(10) Dokumentacja single travelerka dotarła do przystanku Hopital Albert Calmentte

Hopital Lille 11

(11) Wyszłam na powierzchnię, okolica nazywa się

Hopital Lille 12

(12) Mam do przejścia 900 m

Hopital Lille 13

(13) Drogowskazy pokazują kierunek przemieszczania się

Hopital Lille 14

(14)... teren jest urozmaicony...

Hopital Lille 15

(15) ... miejscami nawet bardzo urozmaicony...

Hopital Lille 16

(16)... jeszcze bardziej... czy ja idę dobrą drogą??? ...

Hopital Lille 17

(17) ... na niebie ukazuje się śmigłowiec, chyba sanitarny - myślę, wiec droga chyba jest dobra

Hopital Lille 18

(18)...śmigłowiec ląduje na terenie szpitala ... uff....

Hopital Lille 19

(19)... jeszcze kilka korytarzy, pięter, win i odnajduję klinikę prof. F.Gottranda. Przeprowadzam wywiad.

Hopital Lille 21

(20) Robię pamiątkowe zdjęcie

Hopital Lille 20

(20) Good bye hopital Jeanne de Flandre!

@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...