Powered By Blogger

wtorek, 1 września 2020

1/09/2020. Moje kongresy kardiologiczne

Krystyna Knypl
Moje kongresy ESC to Barcelona (1999), Sztokholm (2000), Berlin (2002), Paryż (2011) i Amsterdam (2013) - każdy z czterech kongresów ESC był niezapomniany. Debiutowałam w 1999 roku w  Barcelonie
Zachęcona wybrałam się w 2001 roku na kongres do Sztokholmu
Ciekawe obrady no i gala dinner w Sali Błękitnej  ratusza w Sztokholmie, w której gala dinner jedzą laureaci Nagrody Nobla
Paryż 2011
                                                   Amsterdam 2013
Moja wesołość wynika z faktu, że po pół godzinie udowadniania surowej pani ze stoiska wydającej badge, że białej jest białe, a czarne jest czarne, a my dziennikarzami, w końcu wysępiliśmy akredytację ;)
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...