Powered By Blogger

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

1/09/2020. Bruksela czerwiec 2010 V. Bruksela październik tapentadol 2010

Krystyna Knypl

Konferencja IMI Bruksela czerwiec 2010
Nie pamiętam gdzie była ta konferencja ani gdzie mieszkałam
Moja bagdge'a

 V. Konferencja październik 2010 o pentadolu

Mieszkałam Sofitel Brussels Le Louise
                            Miejsce obrad
                                                     Obrady
 Wykład, prelegentka posłużyła się poduszką z wizerunkiem twarzy kobiety, takie nie zamówione sublokatorki były w pokojach.
                    Pokój z sublokatorką na poduszce ;)
                               Wygodne łoże
                Inne ujęcie łoża
 Niezwykle designerski czajnik, udało mi się odgadnąć jak się go obsługuje i dzięki temu wypić filiżankę gorącej herbaty po podróży!
 A następnie opluskać z pomocą tak designerskiego kranu ;)
                    Po obradach był elegancki lunch 
Tradycyjne photo single travelera
 Po obradach zakupiłam bilet na autobus i pojechałam na lotnisko
@mimax2 / Krystyna Knypl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...