Powered By Blogger

sobota, 18 grudnia 2021

19/12/2021.Spotkania z mediami albo o kreowaniu wizerunku publicznego

 Krystyna Knypl

Kreowanie wizerunku publicznego to ważne zadanie dla przedstawicieli naszego zawodu. Lekarze często zapraszani są do telewizji, radia w celu skomentowania bieżących wydarzeń zdrowotnych. Także prasa papierowa prosi lekarzy o różne komentarz. Do takiej wizyty zawsze warto przygotować się nie tylko od strony merytorycznej ale także wizerunkowej. Moje dwie największe wpadki dotyczyły wizyty w radiu oraz w telewizji. W pierwszym przypadku byłą to moja pierwsza wizyta w radiu, na którą ubrałam się w elegancki granatowy żakiet, który na końcu rękawów miał metalowe guziki. Zasiadłam przed mikrofonem, ułożyłam przedramiona na szklanym blacie i zaczęłam odpowiadać na pytania pani redaktor.. zmieniłam ułożenie ręki i dzyń, dzyń zadzwoniłam guzkami. Od tej pory albo zawijam rękawy albo zakładami inny żakiet.

O  tym jak ubierać się na różne okazje w wywiadzie, ktorego udzieiła Gazecie dla Lekarzy pani Alla Scura, projektantka mody

https://gazeta-dla-lekarzy.com/index.php/wybrane-artykuly/824-moda-zdrowia-doda

Także w moim artykule "Jak Cię widzą, tak Cię piszą"

https://gazeta-dla-lekarzy.com/index.php/wybrane-artykuly/724-jak-cie-widza-tak-cie-pisza

Także w artykule dr Agnieszki Tan (Londyn) "kontrowersyjny biały fartuch"pod linkiem

https://gazeta-dla-lekarzy.com/index.php/wybrane-artykuly/828-kontrowersyjny-bialy-fartuch

oraz artykule "W co się ubierać w XXI wieku"

https://gazeta-dla-lekarzy.com/index.php/wybrane-artykuly/850-w-co-sie-ubierac-w-xxi-wieku

Biznes woman Mima

(1) Oto mój piękny granatowy żakiet, który założyłam na wizytę w studiu Polskiego Radia, po lewej widoczne feralne guziki na dole rękawa. Biały kołnierzyki rozjaśnia okolicę twarzy, należy unikać tkanin w paski ponieważ źle wyglądają na ekranie.

Telewizja Mima 1

(2) Wizyta w audycji prowadzonej przez red. Elizę Michalik. Ten żakiet nie ma guzików przy rękawach. Dodałam do niego moją ulubioną bluzkę w grochy.

Telewizja Mima 3

(2) Wnętrze tego samego co powyżej żakietu jest jasne, co ożywia sylwetką

Telewizja Mima 4

(3) Totalna wpadka kolorystyczna! Nadmiar koloru niebieskiego

Telewizja Mima 5

(4) Przy następnym zaproszeniu powróciłam do koloru granatowego

Telewizja Mima 6

(5) Cała jestem w granatach, studio też ;)

Telewizja Mima 7

(6) Wizyta w Polskim Radio

Telewizja Mima 8

(7) Następna wizyta w Polskim Radio

Telewizja Mima 9

(8) Komentarz dla telewizji na Krakowskim Przedmieściu, oświetlonym przed Bożym Narodzeniem chyba było to niezbyt udane tło do występu przed kamerami. Nie wiem dlaczego nagrywający zdecydowali się na taki wybór.

Telewizja Mima 10

(9) Tu w roli dziennikarza przeprowadzającego wywiad. Miejsce wywiadu: Kongres Transplantologiczny w Sydney

Telewizja Mima 11

 (10) Wywiad dla czasopisma zdobi moje zdjęcie w bluzie dżinsowej z podniesionym kołnierzykiem - to był znak rozpoznawczy. Kiedyś wybrałam się na konferencję, ale

nie podniosłam kołnierzyka. Rozmawiam w kuluarach z koleżanką lekarka, która mówi:

-Kogoś mi pani przypomina? Podnoszę kołnierzyk, na co koleżanka woła: -Już wiem! Rozszyfruj Receptę! - ponadczasowo słynna moja rubryka.

Telewizja Mima 12

(11) Wywiad dla pisma "Medicus" wydawanego przez OIL Lublin na tema powstania Gazety dla Lekarzy, więc oczywistym jest strój - nazwijmy go - nieformalny korporacyjny ;)

Telewizja Mima 13

(12) Na konferencji prasowej, podczas której przedstawiono wyniki badania klinicznego EPISTOP, na temat leczenia padaczki u dzieci, więcej o badaniu pod linkiem http://www.epistop.eu/

Telewizja Mima 14

(13) Niekiedy do studia trzeba przybyć o świcie, tu  audycja w Polskim Radiu

Krystyna Knypl

GdL 12 / 2021

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...