Powered By Blogger

sobota, 27 stycznia 2018

27/01/2018. Gender atakuje w Bostonie już od lat!

Krystyna Knypl
Gender zaatakował mnie znienacka w najmniej oczekiwanym miejscu i czasie. Widzę to dopiero po 10 latach od zdarzenia. Zaczęło się niby niewinnie... Spacerowałam sobie ulicami Bostonu gdy niespodziewanie wyrósł pod nogami napis:
aa2
Boston Women's Heritage - czytam, patrzę, nie wiedziałam w pierwszej chwili...
aa2
Co z takim robić???
aa2
Zdrowe myślenie przywrócił mi widok pomnika rodziny
aa2
Nie będę osłem, nie dam się dżenderowi! Nie ma mowy! Jestem człowiek postępowy! Ciekawe co oznaczają odciski butów widoczne w prawym dolnym rogu? Może oznacza to, że zrobiłam krok we właściwym kierunku, nie dając się dżenderowi? ;))
SONY DSC

Co tam w Bostonie! Wychodzę dziś (pisane 5 maja 2014) na moje podwórko -a tam dżender jak żywy!!!! Help!!!! Co z takim robić??? Na wszelki wypadek sfotografowałam!
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...