Powered By Blogger

sobota, 27 stycznia 2018

28/01/2018. Krótka wycieczka do Berlina, styczeń 2009

Krystyna Knypl
Podróż pociąg: Warszawa - Berlin
Berlin - Warszawa
Mieszkałam: Hotel Pension Kima
aa2
Atmosfera była jeszcze świąteczna. Powodem wyjazdu były zakupy w Jack Wolfskin, którego produktów jeszcze nie było w naszych sklepach
aa2

Mieszkałam w hotelu Kima, bowiem w hotelu Wieland nie było miejsc. Oba hotele są na tej samej ulicy. Wieczorem odebrałam maila z wynikiem mojego test genetycznego z https://www.igenea.com/pl/home i zalogowałam się na forum, gdzie dyskutowano o poszukiwaniu korze ni żydowskich. Zabrałam głos, odezwał się do mnie na priv jeden z dyskutantów i napisał o tym  jak odnalazł swoje żydowskie korzenie dzięki tym badaniom. Atmosfera zrobiła się bardziej niż niecodzienna...
aa2
W hotelu Kima źle działał internet, a wiedziałam, że w hotelu Wieland jest świetny. Stanęłam więc pod balkonem Wielanda i połączyłam się komórką z internetem. Kobieta potrafi, jak jest w potrzebie!
aa2
Na dworcu kupiłam bilet dzienny
aa2
Była jeszcze świąteczna atmosfera
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...