Powered By Blogger

niedziela, 28 stycznia 2018

28/01/2018. Konferencja IMI w Brukseli (2014)

Krystyna Knypl
Podróż  z przygodami spowodowanymi przez niekorzystne warunki pogodowe.
SONY DSC
Bagaż spakowany
SONY DSC
Przyjechałam na lotnisko i odprawiłam się przy stoisku SAS
SONY DSC
Niestety z powodu mgły Kopenhaga odpłynęła w siną dal. Musiałam zmienić bilet i lecę LOT-em o 16:25 bezpośrednio do Brukseli.
SONY DSC
Odprawiłam swoja walizkę, a bagaż kabinowy, który w obu liniach zważono ( 6kg) - do tej pory nie sprawdzano tak skrupulatnie, ozdobiono przywieszką business class, choć lecę zwykłą economy.
SONY DSC
Nie ma nic złego co by na dobre się nie zdało. Lot by LOT spokojny, choć dziadostwo oszczędzania na pasażerach nasilone  -podają wodę i batonik.
SONY DSC
Wylądowaliśmy o czasie i pociągiem pojechałam do Brussels Nord. Ruszam w drogę z dworca do hotelu. Pytam napotkane osoby, ale bez odzewu.
SONY DSC
Dworzec en face. W okolicy Place Rogier rozglądam się i spostrzegam Hotel des Colonies
SONY DSC
Otwieram wiekowe drzwi
SONY DSC
Lobby hotelu... no właśnie jakiego???
SONY DSC
W pierwszej chwili sądzę, ze weszłam do sąsiadującego hotelu Siru, wychodzę, sprawdzam - tabliczka Hotel des Colonies, wchodzę ponownie.
SONY DSC
Okazuje się, że hotele mają wspólną recepcję - na lewo des Colonies, na prawo Siru. Pierwszy raz coś takiego spotykam. Podróże kształcą, oj kształcą : ))
  Obsługa sympatyczna, wyjątkowo nie chce ode mnie depozyty 50 euro ani karty kredytowej bo wszystko zapłacone powiada pani z recepcji. Dostaję do podpisania kartę zameldowania, klucz elektroniczny który otwiera drzwi wejściowe, windę, drzwi do mojego korytarza oraz drzwi do mojego pokoju nr 232. Także kod dostępu do internetu - ale radość jest przedwczesna - kod nie działa, co okazuje się nieco później, tak samo nie działa internet/ komputer publiczny w hotelu des Colonies, internet wi-fi w hotelu Crown Plaza. A to właśnie jest cała Belgia - powiadają młode Polki spotkane następnego dnia na obradach.  Faktycznie jest to chyba cecha belgijska niedziałający sprawnie internet, bo rwie się on również konduktorce w pociągu gdy następnego dnia próbuje dla mnie znaleźć połączenie na lotnisko.
SONY DSC
Pokój okazuje się być.... trzyosobowy! Szczęśliwie do mojego wyłącznego użytku
SONY DSC
Na ścianach obrazy w stylistyce chińskiej
SONY DSC 
Łazienka bez zastrzeżeń
SONY DSC
Rozpakowuję walizkę i zaczynam poszukiwać kontaktu aby zagotować wodę na herbatę. Jedyny kontakt w łazience! Dobrze, że mam mały czajnik i zmieścił się na szklanej półce.
SONY DSC
Tradycyjne zdjęcie solo travelera
SONY DSC
I jeszcze jedno z wyeksponowaniem motywu, że diabeł ubiera się u Prady 
@mimax2 / Krystyna Knypl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...