Powered By Blogger

sobota, 27 stycznia 2018

27/01/2018. Spacerem przez Dallas

Krystyna Knypl
 
Nie samymi obradami człowiek żyje...
aa2
Po zakończeniu obrad zrobiłam mały spacer po najbliższej okolicy. Wszystko było wielkie, wiatr hulał pomiędzy domami
aa2
The Texas Club
aa2
Nigdzie nie spotkałam tak wielkich koszy na śmiecie jak w Dallas! W końcu Texas to jeden z większych stanów i wszystko musi mieć swój rozmiar.
aa2
Poza ogólna akredytacją na kongresie, byłam także dziennikarzem akredytowanym przy badaniu klinicznym FIELD, które potem zaowocowało akredytacją przy inicjatywie R3i czyli Residual Risk Reduciton  w Nowym Orleanie i późniejszych konferencjach. Zdjęcie zrobiłam aby wykorzystać w komentarzu na temat FIELD.
aa2

W związku z akredytacją przy FIELD zostałam zaproszona do obsługi konferencji R3i
aa2
Uwagę moją zwrócił taki es-flores
aa2
Ulica w Dallas
@mimax2 / Krystyna Knypl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...