Powered By Blogger

piątek, 26 stycznia 2018

26/01/2018. Droga do Złotego Dyplomu Lekarza i poboczne dróżki


Krystyna Knypl
1968
# Ukończyłam studia na wydziale lekarskim Akademii      Medycznej w Warszawie
W kwietniu rozpoczęłam staż podyplomowy. Przyrzeczenie lekarskie złożyłam 6 maja 1968 roku.
1969
# Kontynuowałam staż podyplomowy
1970
# Ukończyłam staż podyplomowy
# Uczestniczyłam w kongresie Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego w Łodzi
# Opublikowałam (jako współautorka) pierwszy  artykuł naukowy na łamach Polskiego Archiwum Medycyny Wewnętrznej, łącznie 26 publikacji na PubMed
1971
# Opublikowałam ( jako współautorka) artykuł na łamach Kardiologii Polskiej  
1972
# Uzyskałam specjalizacja I stopnia z chorób wewnętrznych
# Opublikowałam (jako współautorka) artykuł na łamach Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism  
1973
# Kontynuowałam studia doktoranckie  
1974
# Uzyskałam tytuł doktora nauk medycznych
# Uczestniczyłam w konferencji Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i American College of Cardiology w Warszawie, słuchałam po raz pierwszy amerykańskich wykładowców
1975
# Wygłosiłam wykład o betablokerach  w języku rosyjskim  podczas Tygodnia Leków Polskich w Nowosybirsku.
1976 
# Uzyskałam specjalizacja  z II stopnia z chorób wewnętrznych
1977
# Opublikowałam artykuł na łamach Kardiologii Polskiej
1978
# Opublikowałam artykuł na łamach Kardiologii Polskiej
1979
# Uczestniczyłam w kursie Advanced in Echocardiography w Londynie
1980
# Zostałam żoną Mieczysława
# Opublikowałam artykuły na łamach Polskiego Archiwum Medycyny Wewnętrznej i Kardiologii Polskiej
1981
# Zostałam mamą Kate i rozpoczęłam pracę w niepełnym wymiarze godzin w poradni nadciśnieniowej w związku z urlopem wychowawczym
# Opublikowałam artykuł na łamach Polskiego Archiwum 
Medycyny Wewnętrznej
1982
# Kontynuowałam pracę w niepełnym wymiarze godzin w poradni nadciśnieniowej w związku z urlopem wychowawczym
1983
# Kontynuowałam pracę w niepełnym wymiarze godzin w poradni nadciśnieniowej w związku z urlopem wychowawczym
1984
# Kontynuowałam pracę w niepełnym wymiarze godzin w poradni nadciśnieniowej w związku z urlopem wychowawczym
1985
# Przeszłam do pracy w pełnym wymiarze w poradni nadciśnieniowej
1986
Opublikowałam artykuły na łamach Kardiologii Polskiej oraz Polskiego Tygodnika Lekarskiego
1987
# Opublikowałam artykuł na łamach Kardiologii Polskiej
1988 
# Opublikowałam artykuły na łamach Kardiologii Polskiej i Polskiego Tygodnika Lekarskiego
1989
# Opublikowałam artykuły na łamach Polskiego Tygodnika Lekarskiego
1990
# Rodzinna wyprawa do Zakopanego i na Słowację
1991
# Opublikowałam artykuł na łamach Polskiego Tygodnika Lekarskiego
1992
# Skucha i posuch w karierze;)
1993
# Opublikowałam artykuł na łamach Polskiego Archiwum Medycyny Wewnętrznej
# Opublikowałam artykuły na łamach pisma Terapia i Leki o preparatach  Pressocard oraz Angiopress oraz na łamach Wiadomości Lekarskich o Isoptinie SR 240
# Uczestniczyłam w kongresie Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
1994
# Pierwsza rodzinna wyprawa do Wiednia i Bratysławy
1995
# Uczestniczyłam w kongresie Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
# Pierwsza rodzinna wyprawa do Szwajcarii
1996
# Druga rodzinna wyprawa do Szwajcarii
1997
# Pierwsza rodzinna wyprawa do Paryża z okazji szesnastych urodzin Kate, powstaje koncepcja obchodzenia urodzin zawsze w dobrym miejscu, zawsze w dobrym towarzystwie .
1998
# Uczestniczyłam w Fourth Cardiovascular Seminar in Budapest
1999
# Napisałam Książeczkę Nadciśnieniową - materiały edukacyjne dla pacjentów
# Uczestniczyłam w kursie Polskiego Towarzystwa Badań nad Miażdżycą na Krecie
# Uczestniczyłam w kongresie European Society of Cardiology w Barcelonie
2000
# Uczestniczyłam w kongresie European Society of Hypertension w Goeteborgu
2001
# Uzyskałam tytuł Specjalisty European Society of Hypertension
# Uczestniczyłam w kongresie European Society of Hypertension w Mediolanie
# Uczestniczyłam w kongresie European Society of Cardiology w Sztokholmie
2002
# Podczas kongresu European Society of Hypertenion w Pradze poznałam prof. Normana M. Kaplana, najwybitniejszego współczesnego hipertensjologa
2003
Wydałam pierwszą książkę beletrystyczną Maść tygrysia czyli powołanie do medycyny pod pseudonimem Krystyna Hal-Hublewska
2004
# Uczestniczyłam w Jubileuszowym Kongresie Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
# Uczestniczyłam w kongresie International Society of Hypertension w São Paulo, uzyskałam travel grant naukowy w związku z prezentacją trzech doniesień
# Zostałam członkiem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich
2005
# Rozpoczęłam współpracę z Gazetą Lekarską jako autorka rubryki Rozszyfruj Receptę oraz felietonistka (do 2012)
# Uzyskałam po raz pierwszy akredytację dziennikarską w Stanach Zjednoczonych na kongresie American Society of Hypertension w San Francisco
# Uczestniczyłam w kursie języka angielskiego w Acadia Center for English Immersion
2006
# Uzyskałam specjalizację z hipertensjologii
# Poznałam i przeprowadziłam wywiad z prof. Louisem Ignarro, laureatem Nagrody Nobla w medycynie
# Uczestniczyłam w International Media Forum Cardiometabolism Risk, Paryż, czerwiec
# Uzyskałam akredytację na Swiss Prix Gallien, Zurich
# Przeprowadziłam wywiad z prof. Philippem Kotlerem
2007
# Uczestniczyłam w Media Forum European School of Oncology, Rzym
# Uzyskałam akredytację prasową na Meeting of Nobel Prize Winners  w Lindau
# Uzyskałam akredytację na kongresie American Heart Association w Orlando
# Rozpoczęłam prowadzenie bloga na www.photoblog.com jako @mimax2 do 2021, kiedy to photoblog został zlikwidowany
https://www.photoblog.com/browse/tag/2007mimax2/
2008
# Uzyskałam akredytację na kongresie European Society of Hypertension, Berlin, czerwiec
# Uzyskałam pierwszą akredytację prasową w Komisji Europejskiej
# Uzyskałam akredytację prasową na kongresie American Heart Association w New Orleans
# Uzyskałam akredytację prasową na World Congress of Cardiology w Buenos Aires
2009
# Uzyskałam akredytację na kongresie ECRRIMS, Dusseldorf, wrzesień
# Uzyskałam akredytację na konferencji R3i w Paryżu, grudzień
# Uzyskałam akredytację na kongresie hematologicznym w Berlinie
# Uzyskałam akredytację na konferencji w Pałacu Prezydenckim
2010
# Uzyskałam akredytację na konferencji Europe Against Pain w Brukseli, maj
# Uzyskałam akredytację na konferencji Innovation in Healthcare w Brukseli, maj
# Uzyskałam akredytację na kongresie American College of Cardiology w Atlancie
# Uzyskałam akredytację na kongresie American Society of Clinical Oncology w Chicago, maj
# Wygłosiłam wykład  na zaproszenie Rotary Club
2011
# Otrzymałam medal Okręgowej Izby Lekarskiej Warszawa
# Uczestniczyłam w Media Workshop Acute Coronary Syndrom, Frankfurt
2012
# Rozpoczęłam wydawanie Gazety dla Lekarzy  
#  Uczestniczyłam w  Media workshop Frankfurt
2013
# Uzyskałam akredytację na konferencji Innovative Medicine Initatives Stakeholders Forum w Brukseli
# Uczestniczyłam w warsztatach dla dziennikarzy medycznych w Brukseli, październik
# Uzyskałam akredytację prasową na Organ Donation Congress w Sydney
2014
# Uzyskałam akredytację na konferencji Innnovative Medicine Initiatives Stakeholders Forum w Brukseli, maj
# Rozpoczęłam pracę jako konsultant medyczny mediów popularnych
# Uzyskałam akredytację na konferencji Media Cluster Meeting on HIV/AIDS w Atenach, maj
# Uczestniczyłam w Lymphoma Workshop, Scottsdale, Arizona
# Otrzymałam dyplom uznania World Hypertension League
# Uczestniczyłam w Paradzie Seniorów aby nie być osobą oderwaną od krajowej rzeczywistości mojego pokolenia ; )

 2015
# Uzyskałam akredytację na konferencji ACCORD, Madryt, czerwiec
# Przeprowadziłam wywiady z francuskimi profesorami P. Cattanem i F. Gottrandem  w Paryżu i Lille
# Uczestniczyłam w Międzynarodowej Konferencji o Laktacji, Warszawa
# Uczestniczyłam w konkursie fotograficznym Henri Cartier 
Bresson
# Uczestniczyłam w koncercie kolęd w Notre Dame oraz kolacji wigilijnej w Paryżu 
 2016
# Rozpoczęłam pracę jako Sermo community columnist
# Uczestniczyłam w uroczystym lunchu w Le Grand Colbert z okazji rozpoczęcia drugiego paryskiego sezonu
# Rozpoczęłam współpracę jako felietonistka w miesięczniku OIL Puls w Warszawie
# Udzieliłam wywiadu dla Sermo
 2017
# Uczestniczyłam w konferencji European Reference Networks w Leuven
2018
Napisałam książkę "Złoty Dyplom Lekarza"
2019 
High level conference, Brussels
2020 ESC Kongres 2020

2021 Kalendarium aktywności dziennikarskich
Publikacja felietonu na portalu WHO/ONZ
Krystyna Knypl ONZ korekta koloru 2
https://www.decadeofhealthyageing.org/find-knowledge/voices/feature-stories/detail/is-a-woman-of-a-certain-age-still-interested-in-sex
Akredytacja dziennikarska na Fundamental Rights Forum w Wiedniu 
11-14 akredytacja na Reuter Next "Rethink, rebuild,recovery A new vision for better tomorrow 
25 - 29 styczeń Światowe Forum Ekonomiczne w Davos jako akredytowany dziennikarz



 
2022  
Publikacja książki "Zaczęło się w Zakopanem"

Zaczęło się w Zakopanem
Biblioteka Narodowa 1
Publikacja papierowych wydań Gazety dla Lekarzy oraz przekazanie egzemplarzy obowiązkowych do Biblioteki Narodowej, Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie oraz Biblioteki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
2023
@mimax2 / Krystyna Knypl 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...