Powered By Blogger

poniedziałek, 20 marca 2017

20/03/2017. IMI Brussels, 2013

Krystyna Knypl
Podróż lotnicza z przygodami z powodu zagubienia walizki
(160) TAM: Warszawa - Bruksela
(161) Z POWROTEM: Bruksela -Kopenhaga
(162) Kopenhaga - Warszawa
Total ta podróż 2600km/1616mil
Mieszkałam: Sheraton Hotel
IMIstakeholderforum2013
  Moja badge'a
aa
  Urban legend - do samolotu podjechała czarna limuzyna
aa
   Miles & More wozi nią bardzo ważnych klientów
aa
  W Brukseli strajk personelu naziemnego i walizki nie przyjechały. Komunikat napisali po flamandzku, a co tam - chcesz do Brukseli  to się ucz!
aa
   Autoportret podróżniczki bez walizki
aa
   Dotarłam do Sheratona
aa
   Mój pokój, nie mam walizki, więc pokój nie zagracony!
aa
  Śniadanie
aa
   Przed obradami
aa
   Jak zawsze press room

aa
   Dokumenty podróży
aa
 Nalepka na zaginionym bagażu, który wrócił za 10 dni
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...