Powered By Blogger

niedziela, 19 marca 2017

19/03/2017. Kongres American College of Cardiology, Atlanta, marzec 2010

Krystyna Knypl
Podróż lotnicza
(130) TAM: Warszawa - Paryż (1368 km / 850 mil)
(131) Paryż - Atlanta (7045 km / 4378 mil)
Z POWROTEM
(132) Atlanta -Paryż
(133) Paryż - Warszawa
Cała podróż: 16826 km / 10456 mil
Mieszkałam: Hotel Wellesley Inn
aa
Przesiadka w Paryżu
aa
Mój hotel w Atlancie
aa
Logo mojego hotelu
aa
Citypass już na mnie czekał
aa
Autoportret
aa
Miejsce obrad
aa
Press room
aa
Wycieczka do CNN
Obrazek
Przed sesją plenarną
aa
W centrum kongresowym
aa
Lotnisko w Atlancie, olbrzymie!
aa
W drodze do domu
aa
Hasło kongresu
aa
Moja badge'a
@mimax2 / Krystyna Knypl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Diagnozowanie Nowego Wspaniałego Świata, odcinek pierwszy

  Krystyna Knypl Motto: Młodzi MYŚLĄ, że starzy są głupi, ale starzy WIEDZĄ, że młodzi są głupi. Agatha Christie , Morderstwo na ple...